מתקני תצוגה בקניונים
הקניונים הרבים בישראל הם בית הספר לתצוגה. הם מלמדים אותנו שיעור חשוב על מיתוג, על שיווק ועל מכירות. חנות שמכבדת את עצמה ורוצה להתחרות עם שלל המתחרים מסביב, חייבת להשקיע במתקני תצוגה. היום אפשר למצוא אינספור סוגים של מתקני תצוגה לחנויות שמתאימים כמעט לכל סוג של חנות. מנעליים ועד לתכשיטים, מביגוד ועד לספרים, אפשר למצוא סטנדים שיהפכו את החנות שלכם למאורגנת יותר, נוחה יותר ובכך נגישה יותר ללקוחות שמסתובבים בקניון.
אז איך יוצרים חנות מעולה בתוך ים של חנויות רבות? הנה כמה טיפים בשבילכם.
הקדישו זמן לבחירת המתקנים הנכונים
דמיינו לעצמכם חנות תכשיטים שבתוכה מגרות שבתוכן זרוקים תכשיטים בלי מחשבה. כנראה שלא הייתם מתעכבים בחנות הזאת, פשוט כי לא הייתם מסוגלים למצוא שום דבר. זה בדיוק מה שחווה לקוח שנכנס לחנות מבולגנת, שאין בה סטנדים ומתקני תצוגה מתאימים.
כך גם בכל הקשור לדוכני מכירה. בקניונים נמצא לא מעט דוכני מכירה, אך חשוב להתאים אותם לסוג המוצר שאתם מוכרים ולהציג אותו בצורה הטובה ביותר. השקיעו במעמדים וסטנדים לכל המוצרים, בין אם מדובר בפרוספקטים, מוצרים פיזיים, קטלוגים או כל דבר אחר.
אל תפחדו למתג ולהבליט את המותג שלכם
מיתוג הוא שם המפתח בקניונים. הקונים שמציפים את הקניונים מתחברים למותג מסוים ויודעים להישאר נאמנים לו, גם כשמסביבו יש מתחרים רבים. ביחרו מתקני תצוגה לחנויות שיכולים לשלב מיתוג – דרך שלטים, מדבקות וגרפיקות מיוחדות.
היום אפשר למצוא מערכות פופ אפ, דוכני מכירה ממותגים וגם מתקני תצוגה שאפשר לשלב עליהם כל גרפיקה וכל מיתוג שבחרתם. לצד אלו אפשר למצוא דגלים סיניים וסוגי שילוט אחרים שקל להציב ליד העסק או ליד דוכני המכירה שלכם.
הפכו את החנות לנוחה ואת הפריטים לנגישים
לצד בחירת מתקני תצוגה לחנויות שמותאמים למוצר שלכם, חשוב להשקיע בסידור החנות בדרך הגיונית. מתקני תצוגה לביגוד למשל מגיעים במגוון סוגי תלייה וסידור, ולכן כדאי להשקיע מחשבה ולבחור איך להציב אותם בחנות. מומלץ להתייעץ גם עם מומחה שיכול לעזור לכם ולבצע התאמה לצרכי החנות.
גם בחנויות אקססוריז ותכשיטים כדאי להשקיע במתקני תצוגה נגישים. כך למשל מתקני תצוגה לשעונים שיכולים להיות מוצבים על דלפק בגובה העיניים או סטנדים לקטלוגים שקל לשלוף מהם את הקטלוג הדרוש ולהציג אותו ללקוח.
השקיעו גם בסידור החומרים הפרסומיים
קטלוגים, פרוספקטים, כרטיסי ביקור, גלויות ושאר אמצעי פרסום יכולים למשוך את הקהל לזכור אתכם ולבוא שוב לחפש אתכם בקניון. כאשר אנחנו מציעים חומר פרסומי שהולך הביתה עם הלקוח, אנחנו בעצם מזכירים לו ויוצרים קידום מכירות קבוע.
כדאי להשקיע בסידור החומרים הפרסומיים בחנות, באמצעות סטנדים ומעמדי תצוגה שונים. גם הדברים הקטנים האלו יכולים להבליט בין חנות מצליחה בקניון ובין חנות שנבלעת בין כולן.
אנחנו בגלמר מוצרי קד"מ מסייעים לכם למצוא ולהתאים מתקני תצוגה לעסק ולהבליט אותו בין כולם.