לחשוב מחוץ לקופסה - איך מושכים לקוחות למסעדות
לחשוב מחוץ לקופסה - איך מושכים לקוחות למסעדות
בעידן שבו מסעדות מתרוקנות במהירות ונסגרות עוד יותר במהירות, נושא השיווק הופך למשמעותי הרבה יותר. לצד פרסומים, ביקורות טובות, שיווק מפה לאוזן והמלצות ברשתות החברתיות, גם הנראות הויזואלית של המסעדה מבפנים ומבחוץ מושכת אליה לקוחות. איך אפשר למשוך לקוחות למסעדות היישר מהרחוב ולשכנע אותם לבחור דווקא במסעדה שלכם?
שימוש בצבע:
לפעמים כל מה שצריך כדי למשוך את העין של לקוח מתלבט הוא צבע. כסאות צבעוניים, מפות שולחן משובצות בסגנון איטלקי, פרחים צבעוניים טריים על השולחנות או מסגרת החלון שצבועה בצבע מגניב במיוחד, כל הדברים האלו יכולים לגרום לאדם שעובר ברחוב להימשך דווקא למסעדה שלכם. עדכון באופן קבוע של המסעדה, מצביעה ועד שתילת פרחים, מוסיפה לשמחת החיים שהיא מקרינה.
שימוש בלוחות גיר:
לוח גיר מעוצב עם מסגרת עץ מהודרת הוא אמצעי פופולרי במסעדות ובתי קפה. כדי למשוך לקוחות באמצעות לוחות גיר צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולעדכן באופן קבוע את הלוח שלכם. זה יכול להיות תיאור מיוחד ופחות שגרתי של מנת הבית האהובה, ציור בגירים צבעוניים שממחיש איך נראית צלחת הפסטה המהבילה שתוגש לשולחן או שורה משיר שמתחברת למנה אהובה. כל הדברים האלו יכולים למשוך אל המסעדה שלכם לקוחות שעוברים בסביבה.
ריחות טובים:
לצד לוח גיר ושאר מוצרים שמפרסמים את המסעדה שלכם, חשוב לזכור שאוכל מערב כמה חושים. לצד חוש הראייה וחוש הטעם, חוש הריח גורם לנו לרצות להיכנס למסעדה מסוימת, לטעום ולחוות אותה. ריח טוב של בישול טרי, של חומרי גלם איכותיים, של עשבי תיבול או של קינוח מתקתק, כל אלו גורמים לאדם רעב שהולך ברחוב לרצות להיכנס, להתיישב, להציץ בתפריט ולהזמין את המנה שגורמת לריחות האלו.
מתקני תצוגה אטרקטיביים
את תפריטי המסעדה, את תמונות המנה המוצלחת ביותר, את ספר האורחים שמספר על האיכויות שמאחורי המסעדה – את כל הדברים האלו חשוב להציג בפני עוברים ושבים שמתלבטים באיזו מסעדה בסביבה לאכול את ארוחת הצהרים או הערב. באמצעות מתקני תצוגה איכותיים ומעוצבים תוכלו להציג לראווה את כל הפריטים האלו שימשכו אל המסעדה עוד לקוחות.
שילוט מושך לעין
בהרבה מאד מסעדות משקיעים המון בעיצוב החלל הפנימי, אבל שוכחים דבר פשוט כמו שילוט נכון. לצד לוח גיר מעוצב שיכול לתת הרבה מאד אינפורמציה למי שעובר ליד המסעדה, השילוט הייצוגי, המכבד והמדויק למיתוג יכול להכניס אל המסעדה לא מעט לקוחות.
כדאי להשקיע ולחשוב מחוץ לקופסה כדי ליצור שילוט נראה לעין מרחוק, שיהיה מזוהה עם הקונספט של המסעדה. השקיעו והכניסו צבעים בולטים לעין, פונט שכיף להסתכל עליו וחיבור לרעיון שמאחורי האוכל המוגש במסעדה.
כל הדברים האלו יחד יעזרו לכם למשוך את תשומת הלב של עוברי האורח ולהנות מכניסה קבועה של לקוחות אל המסעדה. עכשיו רק נשאר לדאוג שיהיה להם טעים.