מעמדי פרסום שולחניים – מתי כדאי להשתמש בהם?
מעמדי תצוגה ופרסום מגיעים במגוון רחב של צורות ודגמים. כל חנות או בית עסק יכולים להתאים את מעמד התצוגה לצרכים של העסק. אפשר וצריך לחשוב על הלקוח שעומד ומסתכל על המוצר או על החומר הפרסומי, כיצד הוא מגיע אליו ואיך הוא יוצר איתו קשר בצורה הטובה ביותר.
אחת השאלות שאנחנו נתקלים בהם מלקוחותינו היא איך לבחור מעמד פרסום. האם לבחור מעמד פרספקס שולחני שיעמוד על דלפק או שולחן או להעדיף מעמד רצפתי ומה ההבדלים ביניהם. ישנם סוגים שונים של מעמדי פרסום שולחניים, אבל לא תמיד הם מתאימים לנו. אז איך עונים על השאלה הזו?

שאלה של שטח וחלל
התשובה לשאלה מתחלקת לכמה חלקים, כשהחשוב ביותר בהם הוא גודל השטח והחלל. האם החלל של החנות, המשרד או הדוכן בכנס קטן יחסית וצריך לחשוב על כל סנטימטר שעליו עומד לקוח פוטנציאלי או אולי מדובר בשטח רחב שצריך למלא אותו בפריטים כדי לא ליצור תחושה ריקה.
אם השטח קטן כדאי להעדיף מעמד פרספקס שולחני קטן שעליו אפשר להציג את המוצר או את החומר הפרסומי. אם השטח הוא גדול ואפשר להשקיע במעמדי תצוגה גדולים יותר, ניתן לבחור דווקא במעמד תצוגה רצפתי.
מהו סוג המוצר שלכם?
התשובה הופכת לקצת יותר מורכבת כשאנחנו מתייחסים למוצר עצמו. מעמד פרספקס שולחני יכול להציג חומר פרסומי או פריטים קטנים כמו בקבוקי לק או בושם, אבל הוא יתקשה ליצור תצוגה אסתטית של נעליים או בגדים.
חשוב לזכור שלכל מוצר צריך להתאים מעמד פרסום ותצוגה משלו ולכן כדאי תמיד לבדוק מהן האפשרויות שמציעה החברה איתה אתם עובדים. כשמדובר במוצרי פרסום, מעמד שולחני יכול להספיק ואפילו ליצור ריכוז נוח של כל חומרי הפרסום לידכם, מקום שבו תוכלו לשלוף את הפרוספקט או כרטיס הביקור בקלות ולהעניק ללקוחות שלכם.
יש לכם מקום על הדלפק?
כמובן שאחת השאלות המנחות היא האם בכלל יש לכם מקום למעמד שולחני? לפעמים אנחנו רואים חנויות קטנטנות שעל הדלפק שלהן יש אינספור פריטים שונים, בין היתר מעמד פרספקס שולחני או מתקן אחר להצגת החומר הפרסומי.
לפעמים, עדיף להשאיר את הדלפק או השולחן נקיים מפריטים ולהציג את החומר הפרסומי דווקא באמצעות מעמד רצפתי, שייצור תחושה מכובדת יותר ויפנה מקום על הדלפק העמוס גם ככה.
הבחירה במעמד שולחני או רצפתי תלויה באופן בלעדי בסוג העסק, סוג המוצרים ודרך הפרסום בעסק. אם אתם רוצים לפרסם את העסק באמצעות הצגת המוצרים, מעמד פרספקס שולחני קטן לא יתאים לכם אבל אם מדובר בחומר פרסומי מודפס, המעמד הזה יאפשר נגישות לחומר הפרסומי ודרך נוחה יותר לקחת אותו.
לכן, מומלץ לבדוק את כל האפשרויות שמציע לכם ספק מתקני התצוגה ולבחון כל מקרה לגופו. רק כך תוכלו ליצור את התצוגה הטובה ביותר למותג שלכם.





