איך לנצל את שטח הפרסום הפרונטלי בחנות?
כל חנות משמשת את בעליה לא רק כדי למכור מוצרים, אלא גם לפרסם את המותג לטובת מי שנכנס בפעם הראשונה לחנות ולא מכיר עדיין את ההיצע של העסק. שטח הפרסום הפרונטלי בכל חנות כולל מקום להצגת המוצרים הבולטים באותו רגע, חומר פרסומי, קטלוגים ושאר מוצרי פרסום שיקדמו את המכירה.
קבלו מאיתנו טיפים לניצול שטח החנות באמצעות תצוגה נכונה של המוצרים
ביחרו כמה מוצרי מפתח בכל פעם:
או במילים אחרות – אל תעמיסו. לבעלי חנויות יש נטייה לרצות להציג את כל מה שיש להם במלאי, אבל שטח הפרסום בחנות צריך להישאר נקי יחסית ולהציג פריטים ברורים ובולטים לעין.
בכל פעם מחדש, כאשר אתם מארגנים את החנות, ביחרו בכמה פריטים שמייצגים את הקולקציה או את המבחר הגדול שבחנות. אלו הפריטים שכדאי להציב על מעמד תצוגה איכותי וייצוגי והם אלו שימשכו את העין של הלקוח.
השתמשו במעמדי תצוגה איכותיים:
כדאי לעבוד מול חברה מתמחה המציעה מעמדי תצוגה איכותיים וייצוגיים שיוכלו להתאים מבחינה פרקטית לסוג המוצרים שיש בחנות. אפשר למצוא מעמד תצוגה מיוחד לבגדים, לספרים, לצעצועים, למוצרי קוסמטיקה, לנעליים ולמגוון רחב של פריטים אחרים.
אם אתם רוצים לנצל את שטח הפרסום הפרונטלי להצגת חומרים פרסומיים, תוכלו למצוא מעמד תצוגה שמתאים להצבת פרוספקטים, קטלוגים, גלויות ושאר מוצרי קידום מכירות מודפסים.

סדרו את התצוגה באופן זורם:
לצד שימוש במעמדי תצוגה ייעודיים, כדאי לתכנן את הזרימה בחנות בצורה נכונה. כלומר – לקוח שנכנס לחנות צריך לעבור בין מוצרים שאתם רוצים לקדם ולפרסם ולהכיר אותם מקרוב.
לכן, חשוב להציב מעמד תצוגה במקום נגיש שללקוח קל להגיע אליו ולא להעמיס על החנות במעמדי תצוגה רבים. בכל פעם שאתם מציבים בחנות מעמד תצוגה תחשבו על התפקיד שלו ותנסו לראות את עצמכם בתוך הלקוחות שלכם – איך תוכלו ליצור מצב שבו הלקוח רואה את המוצר בצורה הכי טובה שלו.

ביחרו מעמדי תצוגה שמתאימים למוצר:
אחת הטעויות הנפוצות בעיצוב שטח הפרסום הפרונטלי בחנות נובעת מבחירה של מעמד תצוגה שלא מתאים למוצר. יש שפע של מעמדי תצוגה העשויים מחומרים שונים, חלקם מודולריים וניתנים לכיוונון לפי הצורך וחלקם סטטיים. חשוב לבחור במעמד תצוגה שמציג את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר, כך שהלקוח יוכל לבחון את המוצר ולראות אותו בבירור.
מעמד תצוגה לנעליים למשל, אינו מתאים לתצוגה של ספרים ומעמדים לאחסון קופסאות ממתקים לא מתאימים להצגת קולקציית בגדים חדשה. לכן, כדאי לעבוד עם חברה מקצועית שמספקת מגוון רחב של מעמדי תצוגה ויכולה לייעץ כיצד לבחור מעמד תצוגה מתאים או להציע התאמה אישית לפי צרכי העסק.
כדי לנצל את שטחי הפרסום והמכירה בחנות צריך לתכנן. בחירת מעמדי תצוגה מתאימים, הצבה בדרך נוחה ללקוח ובחירה נכונה של מוצרים לתצוגה יאפשרו לכם להגיע לתוצאות טובות.





