איך להפוך חנות למוכרת יותר?

מה גורם לאנשים לבחור להיכנס לחנות אחת על פני אחרות? מה גורם להם להישאר זמן ממושך בחנות מסוימת ו"לברוח" מאחרות אחרי דקה לערך? והאם ניתן לשנות את האופן שבו אנשים מגיבים לחנות שלכם? ובכן, התשובה היא חד משמעית – כן! אמנם כל אדם הוא שונה ומכך יוצא שכל אדם מגיב בצורה שונה לאלמנטים שונים, אבל יש אלמנטים שיווקיים ברורים שיעזרו לכם למשוך את האנשים לחנות שלכם. בואו נראה איך אפשר להפוך חנות בגדים למושכת ואטרקטיבית יותר בעיני הלקוחות.

מבט מבחוץ

יש מספר דברים שיגרמו לאנשים לוותר על כניסה לחנות שלכם מלכתחילה: דבר ראשון, אם החנות נראית להם צפופה מידי. דבר שני, אם התצוגה בחנות היא מינימלית – מדוע? כי כשאנחנו מביטים מבחוץ על חנות שמעוצבת בצורה של בוטיק עם תצוגה מינימלית, אנו מסיקים שמדובר בבגדי מעצבים או מותג יוקרה אחר וברוב המקרים, נבין כי העלויות בחנות הן גבוהות מאוד וכנראה לא מתאימות לתקציב שלנו. כלומר, אם יש לכם חנות בגדים ולא של מותג יוקרה, אל תבחרו בתצוגה מינימלית. בנוסף, אנשים נמשכים לתצוגה גדולה ומגוונת של מוצרים, כי כך הם מקבלים יותר ביטחון שימצאו את מה שמתאים להם. חשוב לנצל את חלל החנות בצורה נכונה – לא ליצור צפיפות יתר ולא לספק תצוגה שאינה מגוונת מספיק.

סטנדים לחנות יינות

לא לגעת במקופלים!

לקוחות ישראלים אוהבים, לא רק לראות את הסחורה שהם עומדים לקנות, אלא גם להרגיש אותה – היי! אפילו את הלחם אנחנו חייבים למעוך לפני שאנחנו בוחרים את כיכר הלחם המיועדת. לכן, בחנות בגדים כדאי לבחור בסטנדים שמאפשרים לכם להציג את הבגדים, כשהם תלויים ולא מקופלים, כך הלקוח יכול להתרשם מכל הבגד מבלי להרוס לכם את התצוגה ולעשות לכם בלגאן. כמובן שאם יש לכם סחורה מגוונת, תצטרכו גם מעמדים של בגדים מקופלים – אזי, כדאי למקם ליד הבגדים המקופלים סטנד תלייה, שעליו יש דוגמא אחת לכל בגד מקופל.

קטלוגים

קטלוגים הם אחד מכלי השיווק החזקים ביותר, בעיקר בתחום האופנה. הקטלוג מאפשר ללקוח להתרשם מכלל המוצרים שלכם ובנוסף, בדרך כלל משולבים בקטלוגים של אופנה צילומים של דוגמנים ודוגמניות שלובשים את הבגדים וכך, הלקוח יכול להתרשם משילובים מעניינים (שאולי לא חשב עליהם) בין הפרטים השונים המוצעים בחנות, דבר שעשוי לעודד אותו לנסות בעצמו את פרטי הלבוש שמצאו חן בעיניו.

התאמה אישית

כמובן, שכל חנות וכל חלל מכירה חייבים להיות מעוצבים תוך התחשבות בגודל החנות, בצורה של החנות (האם היא רחבה או צרה, כמה כניסות יש לחנות) ובמיקום החנות ובהתאם לכך, להחליט על העיצוב האידיאלי והאפקטיבי ביותר. בחברת גלמר, המספקת מעמדות, סטנדים ומתקני תצוגה לחנויות מסוגים שונים, נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי לחנות שלכם. אז למה אתם מחכים? צרו קשר והעצימו את פוטנציאל המכירה שלכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו

דלג לתוכן מרכזי